Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 man vill inte trilla i där iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle. Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset. Hur kan man bli jagad av eldbollarna ? Jag drar ifrån dem som ett bi...Jag antar att du inte kan göra SSMT´s....(Miniturbos på raksträckor) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det värsta är om man far in i en goomba på mario Circuit, eller kör in i elden på Bowser Castle. Men värst är nog ändå när man missar en sväng och gör in i gräset. ne det kan jag inte :unsure: Fast jag kom bara på att man kanske kan bli jagad. Fast om jag tränar så klarar jag av MT´s snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mini Turbo´s klarar du nog av... Men SSMT´s lär man sig när man har spelat mycket och kommer in på expert-nivån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, trodde det var samma sak. Men MT´s klarar jag då av :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, trodde det var samma sak. Men MT´s klarar jag då av :) Jag, jag märkte det med tanke på att du har 1.24 i Time Trial på Luigi Circuit ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, trodde det var samma sak. Men MT´s klarar jag då av :) Det är den ända bannan jag kan, eller är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Konstigt... Baby Park, Mushroom Bridge och Wario Colosseum är ju hur lätta som helst.... Luigi Circuit är däremot ganska svår för min del... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Baby Park är väl också väldigt enkel, Mushroom Brigde också ;) Men dom 2 och Luigi Circuit är nog dom lättaste. Svårast är ju rainbow Road Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Baby Park är väl också väldigt enkel, Mushroom Brigde också ;) Men dom 2 och Luigi Circuit är nog dom lättaste. Svårast är ju rainbow Road Nja, den som jag anser som svårast är nog Bowser´s Castle. Efter det så är det nog Rainbow Road. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, Bowser Caslte är en av dom roligare tycker jag. Fast den är tråkig i längden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, Bowser Caslte är en av dom roligare tycker jag. Fast den är tråkig i längden Aha, jag menade mer när man körde på tid. Jag är så pass snabb att jag hamnar vid dem sprutande eldbollande när läget är som dåligast... Så antagligen måste man köra snabbare eller saktare,,, Ingen bana är direkt svår på Grand Prix. Men det finns nåt som heter otur.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg