Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Parad Car är bland dom bättre ad jag tycker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 eller pipes är dom sämsta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 eller pipes är dom sämsta Piranha pipe är hyffsad tycker jag. Men Boo pipe måste vara den sämsta möjliga. Yoshi´s bil är också bland dem 3 sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 En av dom sämre är helt klart King Boo´s kart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag spelar endast med den bästa karten, Diddys Tåg. Men vilken är näst bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag tycker Bowser jrs bil är den bästa Bullet bill bilen(vet inte vad den heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bulet blast eler nåt sånt heter det. Det är min tredje favorit bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 den e ganska bra o så gillar jag Toads bil också... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bulet blast eler nåt sånt heter det. Det är min tredje favorit bil. Tja, den är väl inte den sämsta. Men jag gillar absolut inte i Grand Prix... Man flyger ju åt helv*te vid första möjliga krock... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) den bästa är den där guld bilen som man får när man klarat hela spelet men den är seg Redigerat 10 Mars 2006 av farfars_ass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 parad kart menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 den bästa är den där guld bilen som man får när man klarat hela spelet men den är seg Vad menar du med seg? Att den går sakta? Den har 4/5 i speed... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg