Zantera Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Regler: Jag börjar med att tänka på ett spel, och ni andra ska gissa vilket. Jag ger ledtrådar, och när någon svarar rätt, är det deras tur att tänka på ett spel. T.ex. (om jag tänker på NHL 06) så kan ledtråden vara : Spel med svenska kommentatorer. Aja... Då börjar vi. Ledtråd: nytt bilspel,där poliserna ställs i extra stor fokus... :P vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Regler: Jag börjar med att tänka på ett spel, och ni andra ska gissa vilket. Jag ger ledtrådar, och när någon svarar rätt, är det deras tur att tänka på ett spel. T.ex. (om jag tänker på NHL 06) så kan ledtråden vara : Spel med svenska kommentatorer. Aja... Då börjar vi. Ledtråd: nytt bilspel,där poliserna ställs i extra stor fokus... :P vilket spel? Need For Speed: Most Wanted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Rätt... din tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Skjut spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 CS? Half-life? Battlefield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 quake? GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Doom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 ge en ledtråd, plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Spelet börjar på: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ghost Recon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Grand theft auto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag tror också att det är Grand Theft Auto ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.