Zantera Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Regler: Jag börjar med att tänka på ett spel, och ni andra ska gissa vilket. Jag ger ledtrådar, och när någon svarar rätt, är det deras tur att tänka på ett spel. T.ex. (om jag tänker på NHL 06) så kan ledtråden vara : Spel med svenska kommentatorer. Aja... Då börjar vi. Ledtråd: nytt bilspel,där poliserna ställs i extra stor fokus... :P vilket spel? Citera
unix Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Regler: Jag börjar med att tänka på ett spel, och ni andra ska gissa vilket. Jag ger ledtrådar, och när någon svarar rätt, är det deras tur att tänka på ett spel. T.ex. (om jag tänker på NHL 06) så kan ledtråden vara : Spel med svenska kommentatorer. Aja... Då börjar vi. Ledtråd: nytt bilspel,där poliserna ställs i extra stor fokus... :P vilket spel? Need For Speed: Most Wanted? Citera
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2006 CS? Half-life? Battlefield? Citera
SwedenRockz Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Jag tror också att det är Grand Theft Auto ! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.