Zantera Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag vet inte om ni har sett programmet Kontroll, som går på tv... själv ser jag på det... Efter första programmet var mitt första intryck av Joakim Bennet mycket speciellt. Hans ordförråd var något utöver det vanliga, med kommentarer som: "Och allt är väldigt Creepy" (FEAR) och "Detta är mer back to basics" (PES5). Jag vet även att han är chefsredaktör på PC Gamer, Men är låtsas han vara expert på spel, med ett sådant ordförråd eller är Joakim Bennet ett geni? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Kontroll. Av amatörer, För amatörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Kontroll. Av amatörer, För amatörer. ok... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Någon som ens sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Jag har sett det tycker det är ganska bra! Men Extra liv är bättre! Redigerat 7 Januari 2006 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 inte pcgamer , reset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 jag har sett det är väll helt ok men jag håller med han har speciellt ordföråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Haha ja slår vad om att han e 100000 gånger bättre änn dig iafa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.