CiR3 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Nån som lyssnar på dom ? jag tycker iallafall att dom e as bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ne,ja har bara sett den på ztv när dom var veckans hitvarning.ja kommer inte ihåg vilken låt de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 23 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ne,ja har bara sett den på ztv när dom var veckans hitvarning.ja kommer inte ihåg vilken låt de va Did my time kanske ? den e ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 mm den ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag har också sett dem på ztv eller mtv.et kan ha varit den låten du sa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 KoRn rockar! En bra låt... Did my time är jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 South park har ju ett avsnitt där korn är med......... det är KUng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilken musikstil e de!! Säg in Rock då dör jag... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 KoRn är rätt bra. Har hört några av deras låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Korn=nollor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Ähh. Gillar du dom inte så ska du inte skriva här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vilken musikstil e de!! Säg in Rock då dör jag... :P Nu metal tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.