maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag behöver verkligen en ny data men har inte mycket pengar, vet någon en bra affär eller sida där man kan köpa billiga och bra datorer ej begagnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 pricerunner kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Pricerunner är ju den bästa sidan för att hitta bra nya saker till bra priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 tack ska kolla upp sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vad för någon slags data ska du köpa? Hur många MB data ska du köpa? Eller menar du DATOR. I så fall är det en helt annan sak du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 [OFF TOPIC] Om du märker att han inte menar mp3 eller liknande så behöver du kanske inte spamma så? Du tjänar nog nästan på att göra ett hemmabygge, köp delar på http://www.komplett.se och tilbehör till datan om du behöver på http://www.dustinhome.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vad för någon slags data ska du köpa? Hur många MB data ska du köpa? Eller menar du DATOR. I så fall är det en helt annan sak du menar. Men du fattar vad han menar!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag söker en vanlig dator där man kan köra spel och ha internet och som inte kostar särsklit mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag håller med han data snälla lol det heter dator som han sa så varf säger du att han spammar o men sån sak som man borde veta lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag bryr mig inte om det heter data eller dator jag vill bara ha tips på sidor med billiga datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det finns jätte många billiga sidor med datorer. Har du en liten exaktare summa pengar (500, 1000, 2000:-?) du har så kan jag nog hjälpa dig att hitta en relativt bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 2500 kan bli 3000 ej begagnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.