maaakus Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Den dator var rätt så bra. Men på dell hittade jag en dator 1024 mb, 17", 80 gb (kunde höga till 160gb för 375 kr), tangentbord, mus, högtalare, skrivare och alltihopa för runt 8000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 vad var det för processor och grafik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Processor: Intel® Celeron® D Processor 335 (2.80GHz, 533MHz FSB, 256K cache) Grafik såg jag inte någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Dataprince har otroligt billiga bra datorer, Här är en dator jag rekomenderar dig med högsta inställningar på alt för ett otroligt billigt pris. http://www.dataprince.se/?article=SP-32002G Utseendet räknas inte utan hur man använder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nej! Den verkar riktigt bra! 512 mb grafik, 2 gb ram! Den länken Mars_Uc det är en AMD sempron, jag tror att det är en av AMD´s sämre processorer, likadant som Intel Celeron, det är en av Intels sämre.. Men den som Puck0 länkade, verkar däremot bra. sämre och sämre, men budget iaf. de drar in på kretsar och förpackning och får en billig processor. och det kan det vara värt om man vill ha en billig dator. skulle nog köra på ett asbilligt chassi, ett billigt moderkort med socket A eller 754, en semperon på runt 1,5 - 1,8 GHz, ett pc2100 minne på 256 eller 512 mb, 80 gb hårddisk och en dvdbrännare så är vi uppe i 2500 spänn sisådär. och så bygga själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Nico, den klarar iallafall mest krävande spelet just nu, bf2. Den lär kräva mer spel. Fast jag tycker han ska bygga en egen dator, så får han själv uppfylla sina önskningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 men du kan inte spela så bra spel med en celeron.. jo, om du har ett bra grafikkort med, AGP eller PCI express.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Celeron, jo, fast den måste ha minst 2.6 ghz så den klarar av alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.