Gäst micsea Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Varför har min 360 bara 13gb hårdisk? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 så är de för mig också att ja har 12 gig kvar.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ojj nee vad tråkigt :) 360 suger så släng skiten :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det är lite andra saker med som tar plats på hårddisken, men det är nog inte 20 gb på den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag köpte ju premium :S Vars köpte du den micsea? Jag från megastore.. om du också där ifrån så då j*vlar.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det ska nog va så, det är samma sak som om du köper en ny hd till datorn, det står 200 gb, men det kanske bara är 170 ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Star-basse: Väx upp eller håll dig borta från forumet är du snäll. :) Micsea och Mellan_mjölken: Anledningen till att det bara står 13 gb är att ca 4 gigabyte först och främst är reserverade för spelen och därmed inte skrivs med, sedan kommer det även med diverse program med hårddisken(som exempelvis gör det möjligt att köra gamla Xboxspel i konsolen.) Enligt Microsofts hemsida kan man dock ta bort de dolda programmen och ge full tillgång till minnet om man nu behöver det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 man klarar sig nog ganska bra på 13 gb :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 jo det är nog inget fel på den för min är det också bara 13 gig i början men det håller länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Snacka om noobs! 7 gb av 20 är tillför save och andra viktiga grejer. 13 gb är tillför att spara demos, trailers, filmer och musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Ojj nee vad tråkigt :) 360 suger så släng skiten :blink: Håller med det ska vara GC eller någon annan konsol från Nintendo :P Nintendo äger ju alla andra konsoler Redigerat 21 Januari 2006 av Otaku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ojj nee vad tråkigt :) 360 suger så släng skiten :blink: HAHAHAHHAHAHAH! det roligaste jag har hört i mitt liv? Så du påstår att man ska köpa gaycube? En konsoll där det bara finns massa bebis-spel till? Nä, tack. Nintendo fick sälja konsollen för 900kr annars hade dom gått med förlust men det gör dom redan. HAHAHAHAHA. Nintendo suger! Hahahah! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg