Drulli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) "det skulle stå Mario kart" vilken är den bästa bilen? Redigerat 7 Januari 2006 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goldeneyez Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 kör igenom alla cuper me diverse bilar o anpassa din skill till den bilen du gillar bäst. Finns egentligen ingen 'bäst' bil så att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 OK jag gillar Yoshis orgenal kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 peach bil "royale" äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Warios 3 bil, Luigis 3 bil. Dry Bones alla :D Redigerat 9 Januari 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 R.O.B´s bilar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hur ser R.O.B ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag vet inte har inte fått han men jag har fått 2 utav hans bilar till mina andra karaktärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Kör Bowser med luigis lila gröna bil den äger sönder men du kan bara använda den när du varvat spelet tyvärr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) vet har du inte läst titta ner där det står Yes har alla karaktärer och bilar på Mario kart DS och jag har varvat spelet Redigerat 9 Januari 2006 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag kör med Marios orginal bil, tycker den funkar bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag kör med Waluigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg