hitta nemo Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Hej vilket är bäst. själv tycker jag ps2 & psp är bäst Fördel med Playstition 2 1 många bra spel 2 bra att ta med sig 3 allt är bra för betyg 10/10 nakdelar INGA psp fördelar lätt smidig att ha med sig. kan se på film. på flyget,tåget.bilen xbox & xbox 360 fördelar . INGA nakdelar fet j#vla låda bara masa skit spel till den SLUT skriv vad ni tycker :cool: :D Redigerat 7 Januari 2006 av hitta nemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Xbox har ju typ samma spel som finns till Ps2 ju!! O vissa spel som bara finns till Xbox e ju hur grym som helst, så jag tycker även om Xbox när jag bara har Ps2. Så jag tycker om båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det var bara i början det fanns fler spel till ps2, men nu så släpps det lika många <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 :cool: ps2 eee bäst!!! :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 det var bara i början det fanns fler spel till ps2, men nu så släpps det lika många <_< Men det finns några spel som bara har kommit ut till Xbox. Det står ju "only on Xbox" på några boxar.. <_< O vissa av dem är det tycket att det har inte kommit ut till Pc eller Ps2, för de flesta av dem e riktigt grymma ju!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ps2 är den bästa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag tycker att Ps2 är den bästa, har hört att ps2 och ps tilsammans har över 13.000 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ps2 gillar jag mest,men Xbox har visst många fördelar,som t.ex att den har bättre online spel än Ps2..men jag själv har Ps2. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitta nemo Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Vilken e snabast på att stsarta xboxen elle ps2an :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Massa spam och något omröstningskort tror jag inte finns... *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg