hitta nemo Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Hej vilket är bäst. själv tycker jag ps2 & psp är bäst Fördel med Playstition 2 1 många bra spel 2 bra att ta med sig 3 allt är bra för betyg 10/10 nakdelar INGA psp fördelar lätt smidig att ha med sig. kan se på film. på flyget,tåget.bilen xbox & xbox 360 fördelar . INGA nakdelar fet j#vla låda bara masa skit spel till den SLUT skriv vad ni tycker :cool: :D Redigerat 7 Januari 2006 av hitta nemo
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Xbox har ju typ samma spel som finns till Ps2 ju!! O vissa spel som bara finns till Xbox e ju hur grym som helst, så jag tycker även om Xbox när jag bara har Ps2. Så jag tycker om båda.
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 det var bara i början det fanns fler spel till ps2, men nu så släpps det lika många <_<
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 det var bara i början det fanns fler spel till ps2, men nu så släpps det lika många <_< Men det finns några spel som bara har kommit ut till Xbox. Det står ju "only on Xbox" på några boxar.. <_< O vissa av dem är det tycket att det har inte kommit ut till Pc eller Ps2, för de flesta av dem e riktigt grymma ju!! :o
spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Jag tycker att Ps2 är den bästa, har hört att ps2 och ps tilsammans har över 13.000 spel
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 Ps2 gillar jag mest,men Xbox har visst många fördelar,som t.ex att den har bättre online spel än Ps2..men jag själv har Ps2. :cool:
hitta nemo Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Vilken e snabast på att stsarta xboxen elle ps2an :huh:
epaaj Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Massa spam och något omröstningskort tror jag inte finns... *Låser*
Rekommendera inlägg