Dretskit Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Hur många har det här spelet och vad tycker ni om storyn i spelet i såfall och vem är eran favoritkaraktär. Jag gillar Mafia lika mycket som GTA spelen fast jag tycker att storyn i Mafia är bättre och min favoritkaraktär är nog huvudpersonen Tommy Angelo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Har de till PC och det rockar fett. favoritkaraktär är lungt Paulie. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Paulie är grym ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Paulie är min mä Redigerat 23 Januari 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Vincenzo som har hand om vapnen är grym ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Hur många har det här spelet och vad tycker ni om storyn i spelet i såfall och vem är eran favoritkaraktär. Jag gillar Mafia lika mycket som GTA spelen fast jag tycker att storyn i Mafia är bättre och min favoritkaraktär är nog huvudpersonen Tommy Angelo. vadå mafia? det spelet har jag aldrig hört tallats om :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Hur många har det här spelet och vad tycker ni om storyn i spelet i såfall och vem är eran favoritkaraktär. Jag gillar Mafia lika mycket som GTA spelen fast jag tycker att storyn i Mafia är bättre och min favoritkaraktär är nog huvudpersonen Tommy Angelo. Det är ett gangster spel som utspelas i en stad som heter Lost Heaven men det är egentligen Chicago. Man är en kille som heter Tommy Angelo och han gör olika uppdrag åt en man som heter Salieri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 min favorit karaktär är lungt Luigi :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Bäst är Paulie... Har varvat det spelet tre gånger... Skulle det inte komma en tvåa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Bäst är Paulie... Har varvat det spelet tre gånger... Skulle det inte komma en tvåa? Jo det ska det göra. Jag har hört att några pratar om att Rockstar ska göra det amn jag vet inte om det finns någon sanning i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Det kommer säkert att bli en bra tvåa om Rockstar gör den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg