Metroid Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Är det ett bra pris? Allså 550 Kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..) En fråga:Är den begangat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 aa de e bra pris om de e nytt! ;) de köpte ja mitt kameo för!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Tror att Kameo ligger på 599 kr i affären. Så som alla redan sagt, ett bra pris. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag tycker det låter som ett bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Okej.:) tack Fusion Det är ej bigangnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) ja det är ett bra pris! inte för att skryta men jag Köpte min xbox för en 500 hundring billigare :) och spelet 50-150kr billigare :) haha (inte överlägset skratt) Redigerat 20 Januari 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Fusion har du köpt 360? För förr sa du att du inte hade det men det verkar som om du har gjort det nu ;) . Det var bara nåt jag kom att tänka på. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Metroid:Okej,då ska du köpa den. ;) Neldemo:Hehe..nej jag har inte köpt en 360,men jag har därmot spelat den,så jag ändrade ganska mycket av mina negativa åsikter till den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Aha, okej :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..) En fråga:Är den begangat? call of duty är fett gammalt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..) En fråga:Är den begangat? call of duty rankas som ett av dom bästa spelen till 360 som har släppts av många (även om jag inte tycker det)!!! Tänk på vad du säger pojk! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.