Linkerman Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Tjena alla bond fans. Vad tycker ni om det nya bond spelet hittils.Jag tycker det är synd att det typ inte finns några fusk men det kommer väl. vad har ni tyckt varit coolt i det senaste(eller dem gamla typ Goldeneye).själv ä jag ett riktigt bond :ph34r: och Zelda :medieval: fans.Finns det fler av min typ.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 zelda kan jag hålla med dig om att det är bra, men bond är bara misstag. Sämre spel finns inte!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 joo spyhunter e det värsta spelet som finns bond e ju roliga! men ganska lätta o varva fick det nya bond i julklapp och har redan varvat det;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Zelda är bra men dem senaste Bond-spelen har inte varit så bra. Goldeneye och The World Is Not Enough är dem bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Zelda är bra men dem senaste Bond-spelen har inte varit så bra. Goldeneye och The World Is Not Enough är dem bästa. håller med dig, Zelda-spelen är riktigt bra och Bond-spelen till N64 var också bra. Gillade speciellt å lira multiplayer på 'The world is not enough'. Har nog faktiskt inte testat nått Bond-spel till GC, vet inte vilket som har vart värt att skaffa av dom. Redigerat 8 Januari 2006 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Ok.men finns det några fusk till det senaste bondspelet(from russia with love...till GC)Ps:Jag tycker också att alla bondspel var lätta att klara av.Skriv ifall ni hittar en sida..MVH LINKERMAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 aaa bond spelen e aslätta men de e skit kul att köra multiplayer på from russia with love Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Dom nya bond spelen är tråkiga och lätta att varva men golden eye är julät bäst av bondspelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 joo spyhunter e det värsta spelet som finns bond e ju roliga! men ganska lätta o varva fick det nya bond i julklapp och har redan varvat det;) Jag varvade goldeneye 5 dagar efter jul spelade första gången då den 25 Jag tycker bondspelen är lätta Det senaste är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Det är ganska bra :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 joo spyhunter e det värsta spelet som finns bond e ju roliga! men ganska lätta o varva fick det nya bond i julklapp och har redan varvat det;) Goldeneye är ett spel man varvar under 2 timmar ju ;) James Bond 007 Nightfire har ett roligt multiplayerläge också... Fast dem allra nyaste bondspelen verkar hur trökiga som helst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg