Hoppa till innehåll

Nya Bond Spelet

Linkerman

Rekommendera inlägg

Tjena alla bond fans.

Vad tycker ni om det nya bond spelet hittils.Jag tycker det är synd att det typ inte finns några fusk men det kommer väl.

vad har ni tyckt varit coolt i det senaste(eller dem gamla typ Goldeneye).själv ä jag ett riktigt bond :ph34r: och Zelda :medieval: fans.Finns det fler av min typ.. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zelda är bra men dem senaste Bond-spelen har inte varit så bra. Goldeneye och The World Is Not Enough är dem bästa.

håller med dig, Zelda-spelen är riktigt bra och Bond-spelen till N64 var också bra. Gillade speciellt å lira multiplayer på 'The world is not enough'. Har nog faktiskt inte testat nått Bond-spel till GC, vet inte vilket som har vart värt att skaffa av dom.

Redigerat av ¤west¤
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

joo spyhunter e det värsta spelet som finns bond e ju roliga! men ganska lätta o varva fick det nya bond i julklapp och har redan varvat det;)

Jag varvade goldeneye 5 dagar efter jul spelade första gången då den 25

Jag tycker bondspelen är lätta

Det senaste är sämst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

joo spyhunter e det värsta spelet som finns bond e ju roliga! men ganska lätta o varva fick det nya bond i julklapp och har redan varvat det;)

Goldeneye är ett spel man varvar under 2 timmar ju ;) James Bond 007 Nightfire har ett roligt multiplayerläge också... Fast dem allra nyaste bondspelen verkar hur trökiga som helst...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...