Gäst Muuu Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Linkin Park - Numb! :cool: det är ju inte direkt nån hård/döds rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Har hittat en bra, hård låt (om det är fler som söker) Marduk - Christraping Black Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 hmm den var svår men jag säger hammerfall och secrets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 lyssnar man på sånt e man ju bara otacksam för sitt liv... Otacksam ? OTACKSAM ? Jag kan omöjligt bli mer tacksam för den musikgenre som min själ uppfattar som himmelsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Alla har olika smak, man kan inte säga att någons smak är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 lyssnar man på sånt e man ju bara otacksam för sitt liv... Precis. Den är hur grym som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Marduk Annars är det ju bara att skaffa dig lite Goregrind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Behemoth med låten Conquer All är en väldigt bra låt fast nästan alla Behemoth's låtar är ju bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*SweetLondonDïet* Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag kan ingen DeathMetal . Men "Devil is a loser" vet ej artisten. (Hard Rock) Devil is a loser är gjort av bandet Lordi(bra band Dä) :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Det skrämmer mig att folk kan lyssna på sånt här. Jag har hört nån låt av cradle of filth, det skulle nog ni gilla... själv fick jag mardrömmar :S Jag hatar verkligen sån musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) Behemoth med 'Decade of Therion' och 'Demigod'. ingen menig med att lyssna på skrik Quaked_Ess: Vadå otacksam för sitt liv? Neldemo: På vilket sätt? Alla tycker ju knappast lika. Alago: Vadå skrik? Growl, har du hört talas om det? Redigerat 19 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Bar en fråga... Jah har aldrig fattat vad det e för skillnad på Skirk och Growl... så snälla, kan någon berättade för mejj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.