Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hej, jag tänker köpa World Of Warcraft, så kan någon skriva saker man måste kunna innan man börjar spela spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hej, jag tänker köpa World Of Warcraft, så kan någon skriva saker man måste kunna innan man börjar spela spelet? det e inte så mycket man behöver kunna och när du väl e inne i spelet så tycker jag det e kul o komma på allt sj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Kanske att när det är ett gult "!" så är det en quest när det är ett gult "?" så är questen färdig. När det är ett blått "?" så kan du lämna in de sakerna hur mkt som hälst. När det är ett grönt "!" så är det en flight pass som du inte har upptäckt. Jag är osäker på vad det är när det e ett blått "!". Dessa tecken är åvanför NPC:erna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 När du ska spöa mobs (fiender) ska du trycka på dom och se i deras bild om leveln bredvid Fiendens bild är Grön=inga problem att döda den. Gul= Något svårare men går fint att slå dom också. Orange= Undviker fler slag och du måste nästan Heala dig Själv för att kunna spöa den. Röd= Jätte svår du ska inte ens försöka att slå den fienden. Dödskalle=Du är död på en halv sekund. haha de va lite om Mobsen som finns runt omkring i världen i stortsätt överallt t.ex Grisar,Fåglar,Raptorer,Björnar MM :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Men attackerar monstrerna mig automatiskt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Om du kommer för nära gör de flesta det. ( Vissa nybörjar monster gör dock ej det, allt för att underlätta för nybörjare ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Gula namn på monsterna är dom tama och inte attackerar om inte du attackerar dom. Och röda monster så attackerar dom om du går för nära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Ok tack :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Den viktigaste saken med wow är att du kan engelska. Om du inte kan det så är det vääääldigt svårt att läsa din questlog... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 om mobens lvl e gråt så får man ingen xp heller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag har köpt wow nu :) Jag undrar, vad är cdn till för som man får i game card paketet? Tips på vad för ras jag ska välja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Spela på servern darksorrow så kan jag hjälpa dig i så fall måste du välja alliance annnars kan jag inte hjälpa dig men det är du som väljer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg