Hoppa till innehåll

Hej

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Hej, jag tänker köpa World Of Warcraft,  så kan någon skriva saker man måste kunna innan man börjar spela spelet?

det e inte så mycket man behöver kunna och när du väl e inne i spelet så tycker jag det e kul o komma på allt sj :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Kanske att när det är ett gult "!" så är det en quest när det är ett gult "?" så är questen färdig. När det är ett blått "?" så kan du lämna in de sakerna hur mkt som hälst. När det är ett grönt "!" så är det en flight pass som du inte har upptäckt. Jag är osäker på vad det är när det e ett blått "!". Dessa tecken är åvanför NPC:erna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du ska spöa mobs (fiender) ska du trycka på dom och se i deras bild om leveln bredvid Fiendens bild är Grön=inga problem att döda den. Gul= Något svårare men går fint att slå dom också. Orange= Undviker fler slag och du måste nästan Heala dig Själv för att kunna spöa den. Röd= Jätte svår du ska inte ens försöka att slå den fienden. Dödskalle=Du är död på en halv sekund. haha de va lite om Mobsen som finns runt omkring i världen i stortsätt överallt t.ex Grisar,Fåglar,Raptorer,Björnar MM :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...