lundquist Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 De går till såhär : jag skriver tre band/artister jag tkr om att lyssna på ! Typ : 1. Carola. 2. 50 cent. 3. Eminem. Sen skriver nästa vad han tkr om ovanförs stil :P typ : för mkt rapp med. okej, om ni inte fattar så pm:a. jag börjar : 1.Flipsyde 2.Christian Walz 3. Kelly clarksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 För mycket jag aldrig har hört talas om :P 1. In Flames 2. Dark Tranquillity 3. Cradle of Filth hoppas jag har fattat rätt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 typ aldrig hört talas om något... Vizzkazz, tokbra tycker jag! typ det jag lyssnar på också :P Flipsyde Sugarbabes Alcazar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 För mycket Alcazar.. :P 1. Cradle Of Filth 2. Hatesphere 3. Gates Of Ishtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 För mycket.................av nåt. 1. Nightwish 2. Hammerfall 3. Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 För mycket av Linkin Park...:lol: 1. Metallica 2. Pantera 3. Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Ganska bra om man bortser ifrån Iron Maiden. 1.Pain of salvation 2.Opeth 3. soilwork Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Riktiga bra band ovanför... Speciellt Opeth. 1. Beatles 2. Ray Charles 3. Robbie Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Allt bra förutom Robbie :) 1. Franz Ferdinand 2. The Libertines 3. Mates of State Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Har bara hört talas om Franz Ferdinand, men aldrig hört. De andra har jag ingen aning om vilka de är, så jag tror att jag är tyst istället ^^ 1. Sentenced 2. In flames 3. Demons & Wizards Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Ingen..lysnnar på ingen av dem... 1.Mozart 2.Beethoven 3.Black Sabbath? Bra kombination?? :blink: Redigerat 23 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 för mycket klassisk musik, men black sabbath är bra (fast bara cdn heaven and hell) 1.Cinderella 2.Dio 3.REO Speedwagon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.