ashin Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Om du har ett bra bevis eller en bild på leatherface eller zombien så lägg in den här! :D P.s om du har en karta som du kan markera var sågverket ligger så skicka det gärna, så ja kan också hjälpa till o leta efter leatherface ;) Redigerat 9 Januari 2006 av ashin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Leatherface finns typ inte..och den där med Zombie vet jag inte. Ifall någon visar upp en bild är den förmodligen fejkad. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det sägs att Leatherface finns. Men zombie finns inte. Sågverket finns vid Angel Pine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Har för mig att jag läste att Leatherface inte finns. (enligt rockstar) Men är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 jag har läst att leatherface faktiskt finns....men det är en figur från rockstars spel "manhunt".......piggsy eller nåt heter han typ :huh: iallafall....han lär finnas på nåt sågverk... o de där med nån zombie....INGEN ANING :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 INGEN AV DEM FINNS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Leatherface finns. O som dennis44 just sa e det från Rockstars ena spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Leatherface finns inte j*vla noob :angry: Rockstar har t.o.m sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Vem e det då som brukar sitta i en rullstol vid Fisher´s Lagoon när det regnar o vem e de som brukar vara i stugan där o säger; "I´m gonna kill you.." Va säger du nu då?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Vem e det då som brukar sitta i en rullstol vid Fisher´s Lagoon när det regnar o vem e de som brukar vara i stugan där o säger; "I´m gonna kill you.." Va säger du nu då?? <_< Finns ingen där. Tror du inte det finns människor som letar efter sånt mer än på denna sida? finns inga bevis alltså finns det inte. Duger inte med att folk säger att dom sett det, man kan se hämskt mycket om man är störd I huvet. Finns ingen som sitter vid rullstolen. Finns heller ingen I stugan där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 De finns inga konstiga figurer i san andres,jag läste de i ett brev som Rockstar skickade ut förut! :bah: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Vem e det då som brukar sitta i en rullstol vid Fisher´s Lagoon när det regnar o vem e de som brukar vara i stugan där o säger; "I´m gonna kill you.." Va säger du nu då?? <_< Finns ju bilder på det.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg