Hoppa till innehåll

Goldensun: The Lost Age 50 Poäng


Rekommendera inlägg

Hur får man Vind Dinjiinen som finns på Apojii Islands ?

Ps.jag ska möta serpent kan ni fler dinjiiner som man kan fånga innan man möter serpent

 

 

Du måste ha psynergi Sand för att kunna få Vind djinnen.... du ska använda sand på stranden och sen krypa under stenarna...

Beror ju på vilka du har....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man Vind Dinjiinen som finns på Apojii Islands ?

Ps.jag ska möta serpent kan ni fler dinjiiner som man kan fånga innan man möter serpent

 

 

Du måste ha psynergi Sand för att kunna få Vind djinnen.... du ska använda sand på stranden och sen krypa under stenarna...

Beror ju på vilka du har....

ok men kan nån en annan vind djiin som man kan få tag på nån stans kan nån svara nån gång ok jag ger er en avatars med nån goldensun sak på köpet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man Vind Dinjiinen som finns på Apojii Islands ?

Ps.jag ska möta serpent kan ni fler dinjiiner som man kan fånga innan man möter serpent

 

 

Du måste ha psynergi Sand för att kunna få Vind djinnen.... du ska använda sand på stranden och sen krypa under stenarna...

Beror ju på vilka du har....

ok men kan nån en annan vind djiin som man kan få tag på nån stans kan nån svara nån gång ok jag ger er en avatars med nån goldensun sak på köpet

 

 

D va länge sedan jag spelade men.... Hur många djinns har du? Har du tagit den djinnen som finns i yampi desert? har du ungefär 4-6 djinns på alla dina gubbar så tar du serpent... Summa bara judgement och thor typ....

Men ska inte jag få 50 poäng för den där vind djinnen som jag sa hur man fick ?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

om du vill ha en till djinn, gå då till mikasalla och gör sand där fåret och kycklingen är, efter att du har slagit serpent alltså. om du ger the dansing idol till hon i det stora huset i Izumo, får du också en. fast det är ju också efter att du har slagit serpen. jag kommer inte på några andra än dom... jo just det, om du ger en svamp till den gamla mannen i marda som har eld-djinnen, så får du den av honom. det var alla jag kommer på. sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gale

 

Treasure island. du kan inte missa den!

 

Whorl

 

den östra delen av tower of Jupiter Lighthouse.

 

Aroma

 

östra sidan av Shaman Village.

efter att du vunnit Trail road, kommer du kunna gå in i Inn, gå till övervåningen, och gå ut.

gå åt höger och putta ner blocket.

gå tillbaka till chief's house, gå ut från den 1 våningen, använd Lash och klättra upp

och sen ser du den!

 

Bane

 

Bane är i Treasure Isle.

Du ser han efter att du gått några minuter.

 

Salt

 

Vid ingången till Contigo Village. (Atteka Continent)

sväng åt höger när du kommer in till staden, Det är mycket gräs

Använd Dig på stället där det inte är gräs.

 

Tinder

-------------

Hesperia Settlement.

Hesperia Settlement är sydvästea kanten av Hesperia Continent.

putta boxen från den högsta, Använd move så du kan ta Tinder

Redigerat av Philip_idlund
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej :(

jag har

4 venus djinn

4 mars djinn

4 wind djinn

4 mercury djinn

 

men vet ni några andra djinn innan man möter serpent ?

 

ps.menar du GOLD att man ska vara på ön med en stad som det finns en pngvin ?

ni andra får också svara

skulle vi inte få poäng? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en till: Efter du har klarat Trial Road, så ska du "equipa" hover, gå igenom den igen, (du behöver inte lämna några saker den här gången) och när du har kommit upp ska du "hovra" på den där blinkande saken till vänster. gå igenom den ( du måste ha klarat

jupiter lighthouse ) Och vid " vattenpölarna " ska du göra reveal, då kan du gå på dom. får jag 50 poäng snart, eller?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...