Hoppa till innehåll

Har Hitta En Ny Övernaturlig Grej

Maestro

Rekommendera inlägg

där vid bergen där en massa folk har picknick

där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig

Jo, okej. Det är ju så att R* har själv bekräftat att Bigfoot inte finns. Ufo'n är också bekräftat att det inte finns. Dock har dom aldrig sagt något om leatherface.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

behöver man inte slå in snå fusk för at få se han på moped?

visst är det på play station?

alltså är han på moped spöklik typ lysnade på nåt set eller bara en vanlig gube på moped som skriker?

min kompis har sakt att det fins och så en spökbil i öknen någon stans när det är dima och kl 00:00 till 03:30 och att det fins en telefonkosk i öknen som ringer men när man kommer ditt så slutar den ringa.

vad tror ni? har sökt och alldrig hitat nånting

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

där vid bergen där en massa folk har picknick

där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig

Ok. Var kan man skriva till dem angående detta?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte så negativ hela tiden Cyper!

och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare  har iallafall

sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet

när det åskar och det skall vara typ  natt mörkt iallafall och sen typ hör man

skrikande människor som när  dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls)  och vi försökte döda den men var ganska segt för att  dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket

men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den.

( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss)

BigFoot finns.

Han är bara en vanlig gubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var inte så negativ hela tiden Cyper!

och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare  har iallafall

sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet

när det åskar och det skall vara typ  natt mörkt iallafall och sen typ hör man

skrikande människor som när  dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls)  och vi försökte döda den men var ganska segt för att  dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket

men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den.

( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss)

OM HAN ÄR EN VANLIG MÄNNSISKA HUR F*N VET DU ATT DET ÄR BIGFOOT?!

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...