Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Jo, okej. Det är ju så att R* har själv bekräftat att Bigfoot inte finns. Ufo'n är också bekräftat att det inte finns. Dock har dom aldrig sagt något om leatherface. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Det kan mycket väl vara möjligt =/ Själv har jag sett en kille på Det där berget där man har cyckel loppet springa runt och skrika I have seen it! =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Även om jag skulle hitta typ bigfoot eller någon skrikande buggad snubbe och säga det skulle ju ingen tro på det iallafall :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ingen-reklam-tack Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 behöver man inte slå in snå fusk för at få se han på moped? visst är det på play station? alltså är han på moped spöklik typ lysnade på nåt set eller bara en vanlig gube på moped som skriker? min kompis har sakt att det fins och så en spökbil i öknen någon stans när det är dima och kl 00:00 till 03:30 och att det fins en telefonkosk i öknen som ringer men när man kommer ditt så slutar den ringa. vad tror ni? har sökt och alldrig hitat nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Ok. Var kan man skriva till dem angående detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Var inte så negativ hela tiden Cyper! och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare har iallafall sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet när det åskar och det skall vara typ natt mörkt iallafall och sen typ hör man skrikande människor som när dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls) och vi försökte döda den men var ganska segt för att dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den. ( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss) BigFoot finns.Han är bara en vanlig gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XaNoo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Var inte så negativ hela tiden Cyper! och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare har iallafall sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet när det åskar och det skall vara typ natt mörkt iallafall och sen typ hör man skrikande människor som när dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls) och vi försökte döda den men var ganska segt för att dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den. ( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss) OM HAN ÄR EN VANLIG MÄNNSISKA HUR F*N VET DU ATT DET ÄR BIGFOOT?! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) BigFoot finns. Han är bara en vanlig gubbe. <{POST_SNAPBACK}> Nej. Han finns inte. Finns heller ingen skrikande gubbe på moped som kör runt I skogen. Redigerat 28 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 varför tror ni att rockstar games ska lägga in en massa skit som "bigfoot" "leatherface"! Jag har försökt hitta leather face men kunde inte hitta honom på nån av dom anvisade platserna och tiderna så dom är nog typ falska! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vi har ju sagt att Bigfoot finns inte. Varför påstår du då att vi är korkade att vi säger det..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 OM dom finns kan ni ju berätta det lite mer exakt var man ska leta! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg