spel-maskinen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 När jag var liten hade jag en konsoll som såg ut som en supernitendo men det stod mitsubitsu (eller hur det stavas) på den. Det konstiga var att man även kunde köra nes spel på den + att det var massa inlagda spel i den när vi köpte den på affären. Det var inlagda både nes och supernitendo spel i den. Någon som vet vad det kan ha varit för konstig konsoll? Jag tror inte att man kunde sätta in andra spel som inte var inlagda men jag är inte säker efftersom det fans (utag) för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Ehh... har aldrig hört talas om nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag vet inte vad du pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag vet däremot vad du menar men jag käner dock inte till något om den.. jag såg en son på Tradera.. konsolen liknar snes till utsendet va? Jag tror inte att man kan köra snes eller nes spel på den.. konsolen har endast inbyggda spel.. kan man köra spel så är det en pirat konsol ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Tack för svaret på min var det inlagda snes och nes spel, tror inte heller att man kunde sätta in ett spel :D Kan du skicka länken där den var?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Vad är snes och nes?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Vad är snes och nes?? Driver du med mig? Vet du inte det? hehehe Snes & nes är förkortningar för: Nes = Nintendo 8-bit Snes = Super Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag är faktiskt inte så speciellt insatt i sånna där skumma konsoller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Skumma? Det är två av världens mest kända konsoller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Inte 2 av världens utam dom 2 kändaste antagligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Okej...trodde inte att det skulle bli tumult över en liten mening... Och plus jag sa aldrig att dem är kända utan att dem är skumma ..Salzalada,du är hjärnan bakom allt som är dåligt för mig! <_< :P Redigerat 21 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Okej...trodde inte att det skulle bli tumult över en liten mening... Och plus jag sa aldrig att dem är kända utan att dem är skumma ..Salzalada,du är hjärnan bakom allt som är dåligt för mig! <_< :P hehehe men med tanke på hur myckt du är ine på fuska så borde du veta vad Snes & nes betyder :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg