Hoppa till innehåll

Konstig Konsoll?


Rekommendera inlägg

När jag var liten hade jag en konsoll som såg ut som en supernitendo men det stod mitsubitsu (eller hur det stavas) på den. Det konstiga var att man även kunde köra nes spel på den + att det var massa inlagda spel i den när vi köpte den på affären. Det var inlagda både nes och supernitendo spel i den.

Någon som vet vad det kan ha varit för konstig konsoll?

Jag tror inte att man kunde sätta in andra spel som inte var inlagda men jag är inte säker efftersom det fans (utag) för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet däremot vad du menar men jag käner dock inte till något om den.. jag såg en son på Tradera.. konsolen liknar snes till utsendet va? Jag tror inte att man kan köra snes eller nes spel på den.. konsolen har endast inbyggda spel.. kan man köra spel så är det en pirat konsol ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej...trodde inte att det skulle bli tumult över en liten mening... Och plus jag sa aldrig att dem är kända utan att dem är skumma ..Salzalada,du är hjärnan bakom allt som är dåligt för mig! <_< :P

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej...trodde inte att det skulle bli tumult över en liten mening...  Och plus jag sa aldrig att dem är kända utan att dem är skumma  ..Salzalada,du är hjärnan bakom allt som är dåligt för mig! <_< :P

 

hehehe men med tanke på hur myckt du är ine på fuska så borde du veta vad Snes & nes betyder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...