Hoppa till innehåll

Touch Screen


Chilli

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...
  • 8 månader senare...

du! ni vet inte vad ni snackar om! änden på stylusen är av gummi! jag har ett och det repar inte! det blis små ``drag linjer`` små märken som man lätt kan torka bort! inga repor!!!

 

jo det blir enorma repor. ser ut som stora hårstrån ligger på skärmen och dom känns när man tex klappar sin hund på nintendogs, känns helt rispikgt och krasslar när man drar pennan. har köpt skyddsplast nu dock ej orginal från nintendo men det gör inget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det e ju självklart att det inte är stylusen som repar!det kan ju hända att det har landat någon sten/dammkorn lr något snarlikt som sedan fastnar på stylusen, då kan det bli repor om man drar med den. Men det e ju fortf. inte stylusen som gör det! Se till at hålla era skärmar rena från damm och liknande så ska det gå bra. jag har bara någon repa än så länge och det var i början när jag inte höll skärmen ren men nu på sistonde har jag inte fått en enda repa :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska du säga...

 

men kan inte alla fatta att det inte är av stylusen som skärmen blir repig! det är annat smuts och så.

Zlayer: Jag med och jag har bara ett fåtal, kanske 2-3, repor. så det kan itne vara stylusen :D det är nog helt enkelt att alla andra är för oförsiktiga ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...