Meganium17 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag har väll kanske några repor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hej jag undrar om touch screenen kan bli repig utav stylusen? Japp, den kan bli repig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 det är klart att den KAN bli repig! frågan var om den blir det pga stylusen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) men om man inte vill ha repig skärm så ska man köpa sånt där skydd till den, dert har jag gjort och jag har inte en enda repa!! Redigerat 14 Mars 2006 av 1-an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 du! ni vet inte vad ni snackar om! änden på stylusen är av gummi! jag har ett och det repar inte! det blis små ``drag linjer`` små märken som man lätt kan torka bort! inga repor!!! jo det blir enorma repor. ser ut som stora hårstrån ligger på skärmen och dom känns när man tex klappar sin hund på nintendogs, känns helt rispikgt och krasslar när man drar pennan. har köpt skyddsplast nu dock ej orginal från nintendo men det gör inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det e ju självklart att det inte är stylusen som repar!det kan ju hända att det har landat någon sten/dammkorn lr något snarlikt som sedan fastnar på stylusen, då kan det bli repor om man drar med den. Men det e ju fortf. inte stylusen som gör det! Se till at hålla era skärmar rena från damm och liknande så ska det gå bra. jag har bara någon repa än så länge och det var i början när jag inte höll skärmen ren men nu på sistonde har jag inte fått en enda repa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag har inga repor på min touch screen skärm, och ändå spelar jag ganska vilda minispel på New Super Mari Bros :P Den blir dock ganska smutsig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 min är ganska repig..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Det var jag som skrev det, min brorsa loggar aldrig ut från fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 ska du säga... men kan inte alla fatta att det inte är av stylusen som skärmen blir repig! det är annat smuts och så. Zlayer: Jag med och jag har bara ett fåtal, kanske 2-3, repor. så det kan itne vara stylusen :D det är nog helt enkelt att alla andra är för oförsiktiga ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 et blir inga repor om man inte trycker stylusen hårt mot toche screenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hej jag undrar om touch screenen kan bli repig utav stylusen? jo den blir repig, köp skärm skydd det har jag gjort :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg