0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 EFTERSom ingen svarar i min gamla tråd så gör jag en ny då. Efter man klarat The finalhazard så ska man få Super Sonic och Hyper Shadow. Hur aktiverar man dom? _______________________ÄNDRAT_________________________ lÅS TRÅDEN DET VAR BARA ETT SIMPELT SKÄMT SOM JAG LÄSTE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 en del säger att man ska ha 50 ringar men jag vet inte har letat på internet efter nått ställe där det stor men har inte hittat så kan nån svara fort som vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Man kan inte få dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Åh jag som har försökt jätte länge med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Det har jag ocks läst men som sagt man kan inte få dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Man ska kunna få dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Säg inte att alla har gått på det gamla skämtet. Åh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 klart som attans att man inte kan få dom det säjer sig självt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man kan ju inte få super sonic och hyper shadow.och hur skulle dem se ut i såfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man kan ju inte få super sonic och hyper shadow.och hur skulle dem se ut i såfall. Dom skulle precis se ut som dom gör när man är på sista bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 http://www.gamesekai.com/extras/wallpaper/...rShadow-800.jpg En bild länk. Hyper Shadow Och Super Sonic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tycker att det är dåligt att dom har tagit bort supersonic ur spelen.. alltså så att man inte kan bli honom fritt. Sista bossen bara lixom.. Jag har alla 180 embelm :) Jag fick green hill zone i 3D då :)WIEEEEEEE! Det sista jag hade kvar att göra var att få all-A-rank tog ett tag men denna helg satsade jag hårt! och med resultat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg