gamemaster_link Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 viken tv-konsol och tv spel tycker ni har varit bäst genom tiderna? finns och välja melan nintendo 8-bitars,super nintendo,cdi,playstation 1, nintendo 64,Sega - Master System ,Sega - Mega Drive ,Sega Dreamcast ,playstation 2,xbox,gamecub,Xbox 360 m:m jag tycker att bästa konsolen är nintendo 8-bitars och bästa spelet är the legend of zelda:Ocarina Of Time på nintendo 64 och sonic the headdog 2 dom kommer på delad 1 plast :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) det är ps2 och spelet är sa Redigerat 20 Maj 2006 av MORAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nintendo 64 är enligt mig den bästa konsollen och The Legend of Zelda : Ocarina of Time är det bästa spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamemaster_link Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 psp är tyvär ingen tv-konsol och nämn gärna tidernas bästa spel ochså :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Bästa konsollen genom tiderna: Nintendo 8-bit & PS1 är också ganska bra. Bästa konsollen just nu: PS2 & Nintendo DS Redigerat 12 Februari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nintendo 64 är enligt mig den bästa konsollen och The Legend of Zelda : Ocarina of Time är det bästa spelet. Det tycker jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 jag tror jag måste säga nintedo 64 och super smash bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Nintendo 64 är enligt mig den bästa konsolen jag tycker dom e för sjoka! men min e gc eller ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Nintendo 64 är enligt mig den bästa konsollen och The Legend of Zelda : Ocarina of Time är det bästa spelet. Håller med Nintendo 64 är lätt den bästa och Zelda OoT :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 på ps1 finns ju Final Fantasy spel :rolleyes: tar nog den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) Jag tycker att snes är bra med spelen Donkey Kong 1, 2 & 3.. Super Mario World 1 & 2.. Zelda.. Metriod mm.... Jag gillar också Ps one för oddworld spelen..Abe 1 & 2 är så jävligt rolga att det inte fins ord :) Redigerat 13 Januari 2006 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 jag tycker psp och gta lcs :evil: gillar inte nintendo fast revolution kommer att ändra på det! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg