Apoca Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det där var väl lite övertramp att du aldrig sett en vettig invandrare? finns dom som gjort mer goda gärningar än du någonsin kommer kunna komma på, medans det finns dom som gjort saker som är dåliga som du inte heller ens skulle komma tanken på att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Hewitt: Och även att dumma ungar själv här tydligt nog pekar ut sig själv att vara rasistisk av sig. Om invandrare är dumma & korkade tror jag dom är mer begåvade än vad du borde vara Hewitt. säger du att jag är dum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 (redigerat) Hewitt: Ja... En aning faktiskt. Redigerat 23 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Hewitt, menar du då att jag har bara gjort dåliga grejer? Därför jag är invandrare. Plus, om du säger att invandrare är dåliga. Så menar du att Danskar Norskar finnar och engelsk män också är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Han menar antaglingen att alla är dumma förutom dem i Sverige,eller? Redigerat 25 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Han menar att alla invandrare som bor i Sverige inte gjort något vettigt! Och det har han helt fel. Finns jätte jätte många utläningar som är riktigt gotthjärtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Försök att förklara det för honom...han är så trångsynt att han vägrar förstå.. Redigerat 25 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 du är inte heller så öppensinnad, du vägrar ju acceptera att det finns vetenskapliga bevis på att det inte finns någon gud, världen skapades inte på några dagar, snarare några miljarder år.. och varför måste man ta allt så j*vla hårt? skulle alla vara lite lojiga och typ skita i allt så skulle vi slippa krig, alla måste ta allt på sånt j*vla allvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Anledningen till att jag blev upprörd var för att han inte respekterar mitt tro,då blir jag ju såklart arg. Ifall sånna som Hewitt inte komem roch säger sånt,skulle det kanske bli mindre krig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 nope, tror jag inte... det är religonen mot andra religoner som är grunden till krig, olika tolkningar av olika grejer en del blir arga för någon säger så, och då måste dom döda alla som säger så för det är lättare att döda en att försöka övertala dom.. så vidare... om det inte fanns några religoner så skulle mer än 70% av alla krig försvinna.. och jämnstäldheten mellan kvinnor och män i arabländer skulle öka som f*n. nog f*n bara tunisien som kvinnor kan vara så öppna som dom är i ett arab land, annars är det, 3 meter bakom mannen när dom är ute och går, laga mat i köket och massa annat jox som inte är så roligt att göra om och om igen hela livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 sen blir man alltid förolämpade av utlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vilka utlänningar har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.