Kamikaze Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Skrivet 10 Januari 2006 Hej någon som vet vad som är skilnaden mellan Metal Gear Solid 2 : Sons of liberty och Substance.....jag har sons of liberty men undrar ifall jag oxå ska köpa Substance. De liknar lika dant så jag undrar ifall någon kunde förklara för mig va som e skillnadena mellan spele. :blink: Ska kanske köpa Substance
mikaelrask Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Skrivet 10 Januari 2006 jag vet inte vad det är för skillnad på spelen du har nämt men om du vill köpa det där spelet gör det då om du brinner för det.
Kamikaze Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2006 de e just de jag vill veta själv, ifall de är samma sak mellan dom här spelen eller inte.
Shaddy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Skrivet 13 Januari 2006 Metal gear solid 2 substance är exakt samma spel som vanliga mgs2. Om man inte räknar med massvis av minispel, virtual reality missions, nya spelsätt som elimination mode, hold up mode, defusing mode och flera andra saker. Dessutom kan man spela som snake i Snake Tales uppdragen. Då finns det fem olika handlingar så man kan spela med snake på big shell uppdraget. I VR uppdragen kan man spela som snake, cyborg ninjan med svärdet och som meryl silverburgh också tror jag. Man kan också spela vissa vr uppdrag i first person view mode. Jag råder dig att köpa det, och gör det isåfall på discshop.se. Jag vet inte om det är rea eller nåt men det är flera hundra kr billigare än vanligt där.
Juppy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Skrivet 13 Januari 2006 gör precis som jewes007 säger köp substense. det e skönast.har man att göra ett tag.
Rekommendera inlägg