Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det är så typiskt att alla ska underskatta Finland. Tän på att Finland är obesegrade och har gjort över 20 mål (!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ja det blir riktigt tufft så bra som Finland spelade igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Om Sverige bara kan slippa att få en massa utvisningar och få några lätta mål så kommer detta nog att gå lätt men finnarna har spelat mycket bättre hockey än Sverige i OS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Dessutom så har Finland en otroligt bra målvakt! Det här blir nog väldigt tufft för Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tyvärr känns det inte rättvist om vi tar OS-guld efter läggmatchen mot slovakerna, jag kände faktiskt inga större glädjekänslor efter finalplatsen. Vi vågade inte möta Kanada & la oss därefter mot ett Slovakien som egentligen är mycket bättre. Nej, även om det blir OS-guld kommer jag ha svårt att känna den enorma glädje jag känt annars. Visst kommer man bli glad & så, men inte ens en bråkdel av den normala glädjen man hade känt vid ett OS-guld efter finalseger mot Finland. Finland kommer dock vinna finalen, de är riktigt grymma för tillfället, Sverige har bara gjort en bra match hittills. Jag fattar inte varför alla underskattar Finland, har de ens sett finnarna spela i OS 2006? Dubbel: RUS-CZE 4-1 FIN-SWE 4-2 Insats: 500 kr Odds: 480.00 Möjlig vinst: 240 000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Finnarna har utan tvekan varit det lag som har spelat bäst i OS tillsammans med Slovakien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tyvärr känns det inte rättvist om vi tar OS-guld efter läggmatchen mot slovakerna, jag kände faktiskt inga större glädjekänslor efter finalplatsen. Vi vågade inte möta Kanada & la oss därefter mot ett Slovakien som egentligen är mycket bättre. Nej, även om det blir OS-guld kommer jag ha svårt att känna den enorma glädje jag känt annars. Visst kommer man bli glad & så, men inte ens en bråkdel av den normala glädjen man hade känt vid ett OS-guld efter finalseger mot Finland. Finland kommer dock vinna finalen, de är riktigt grymma för tillfället, Sverige har bara gjort en bra match hittills. Jag fattar inte varför alla underskattar Finland, har de ens sett finnarna spela i OS 2006? Dubbel: RUS-CZE 4-1 FIN-SWE 4-2 Insats: 500 kr Odds: 480.00 Möjlig vinst: 240 000 kr Helt rätt! Dock blir jag lite orolig eftersom varje gång du har sagt att Sverige kommer förlora så vinner de ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag kommer att kunna glädjas åt ett guld även om vi hade läggmatchen mot Slovakien för det är ju Finland vi slår isåfall och jag hatar Finland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ryssland ligger under mot Tjeckien just nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tjeckien vann med 3-0 tillslut mot Ryssland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 nu är första perioden över mellan sverige och finland, och finland leder med 1-0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det står 2-2 nu i matchen Sverige har faktiskt chans att vinna, men jag tror att Finland vinner. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg