Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 En av mina kompisar går i dart och han är ganska bra och han har en darttavla eller vad man kallar det hemma hos sig som vi brukar köra på ibland. Han utklassar mig varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Kanske, beror på hur bra man är. :blink: Om man är en av världens bästa kan man väl säga att man är bra på en sport... Men jag håller med att idrott är när det är fysiskt ansträngande, sport är alla såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Inte enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Det är en rolig SPORT tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Det är en sport men den är inte fysisk som någon sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.