Aircondition Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 jag har precis fått iTunes och tycker att det är skitbra. men om jag sätter på en låt på listan så fortsätter inte nästa låt när den andra är slut utan jag måste klicka igen. det är lite störigt och undrar om man kan göra så att man slipper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 kålla instelnigar :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 se till att Shuffle är av. ska vara någon knapp med två pilar två tror jag. annars finns det i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Jag har precis fått det så kan förklara lite tydligare tack? Skit samma jag kom på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.