DarkNintendo Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Är Xbox 360 värt att köpa!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 klart det e, det e skitgrovt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Nääe, knappast! du ska vänta på ps3 istället det kommer äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Är Xbox 360 värt att köpa!?! Nej, jag skulle inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag tycker att du ska köpa det. men fråga igentligen inte oss utan dig själv. personligen tycker jag inte om ps3 eller ps över huvudtaget så jag tycker ju då som ett xbox 360 faan att du ska köpa det! men jag vet ju inte riktigt vad du gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 om du gillar nintendo ska du inte köpa det för då gillar du väl bara spel som mario och sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Ja,det är värt priset,men jag ska vänta tills Ps3 kommer ut och jämföra..men annars vill jag verkligen ha Ps3,men ifall priset kommer att bli överdrivet hög,kommer jag kanske att köpa 360,kanske.. Redigerat 22 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag ska nog köpa PS3 oxå :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 har ni ens sett deras kontroller, ser ju ut som rymdbanaer gånger 10 i storlek, herrej*vlar bara typ hulken kan hålla i den ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Va? Du har ju f*n aldrig ens sett dem i verkligheten, bara på bild...hur kan du säga påstå något sånt..? Du vet ju f*n inte ett dugg om den! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 oh yes i do, jag var på E3 mässan f*n så säg inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Allt för Madden 06! Ett måste att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.