crunchman Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 här kan man fråga allt om kameo...lr bara berätta hur grymt br aman tycker att det är :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Är det köp värt?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 helt klart...de är både är klurig,spännande och har action..om jag var du så skulle jag köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Okej tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluelight Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag behöver hjälp.. Där i Water Temple när man ska döda två st Fire Troll's.. Läste en guide och där står det att man ska använda Rubbles blast men det fungerar inte! Och vattenbehållarna i taket räcker ju inte för att döda båda två.. Någon som har klarat det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag behöver hjälp.. Där i Water Temple när man ska döda två st Fire Troll's.. Läste en guide och där står det att man ska använda Rubbles blast men det fungerar inte! Och vattenbehållarna i taket räcker ju inte för att döda båda två.. Någon som har klarat det där? hmm de e ju svin lätt bara ta den dära vatten sprutande typen sen så när den inte har eld nå mera då tar du pummle weed och dödar dem!! ;) (själv klarat ut de 2 ggr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 är det bra grafik på Kameo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 är det bra grafik på Kameo? joo.. tycker jag iallafall! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 okej :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 här kan man fråga allt om kameo...lr bara berätta hur grymt br aman tycker att det är :D För mig värkar det som att antingen älskar man Kameo, eller så hatar man det. Själv är jag en av dom som älskar Kameo 4 life! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det jag tycker är svårt är att få alla frukter :S Men asså varje gång jag kör score attack så får jag bara E nån som har 1 ide??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 inga officiella trådar eller "jag kan"-trådar. Om någon behöver hjälp så gör en tråd istället. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg