Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vilken film från Disney tycker ni är bäst? Jag tycker i alla fall Hitta Nemo än så länge! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vilken film från Disney tycker ni är bäst? Jag tycker i alla fall Hitta Nemo än så länge! :D Diggar lejonkungen !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 pif o puff :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 pif o puff :lol: Öh, Piff och Puff finns det många filmer av och om du nu tycker Disney är fjantigt så bryr jag mig inte ett dugg! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 den bästa är nog Lilo och Stitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det är nog lejonkungen som är 8:a år gammal men det finns fortfarande reklam om den på dvd sen är det nog lilo och stitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 The Lion King rules! Har laddat ner alla sånger på engelska, tyska och norska. Har några till Lion King 2 samt en hög med länkar till andra låtar, som Elton Johns specialversioner av Circle of life, I just can´t wait och Can you feel the love tonight. Så, jag tror Lion King är min favvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 The Lion King rules! Har laddat ner alla sånger på engelska, tyska och norska. Har några till Lion King 2 samt en hög med länkar till andra låtar, som Elton Johns specialversioner av Circle of life, I just can´t wait och Can you feel the love tonight. Så, jag tror Lion King är min favvo. kan ju hålla med lätt om att de inte bara själva filmen lejonkungen som e bra...musiken e grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Som trunks sa Lejon Kungens musik är bra.Men min disney favorit är Nemo..men jag gillar inte disney så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 lilo och stitch och experiment 626(2: an). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 The Lion King rules! Har laddat ner alla sånger på engelska, tyska och norska. Har några till Lion King 2 samt en hög med länkar till andra låtar, som Elton Johns specialversioner av Circle of life, I just can´t wait och Can you feel the love tonight. Så, jag tror Lion King är min favvo. kan ju hålla med lätt om att de inte bara själva filmen lejonkungen som e bra...musiken e grymt bra ja men det som disney är grymma på det är just musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 The Lion King rules! Har laddat ner alla sånger på engelska, tyska och norska. Har några till Lion King 2 samt en hög med länkar till andra låtar, som Elton Johns specialversioner av Circle of life, I just can´t wait och Can you feel the love tonight. Så, jag tror Lion King är min favvo. kan ju hålla med lätt om att de inte bara själva filmen lejonkungen som e bra...musiken e grymt bra ja men det som disney är grymma på det är just musiken Det är inte så ovanligt! Walt Disney brukar oftast få minst 4 oscar för varje låt på vissa filmer! Han är mästare på låtar! :D Och för er LejonKung f*n så vet jag var man får veta massa fakta om musiken och filmen! Här finns det fakta om första filmen: http://www.disneyfilmsidan.dk/k-32.htm här finns det fakta om andra filmen: http://www.disneyfilmsidan.dk/U-lejonkungen2.htm och här finns det fakta om tredje filmen: http://www.disneyfilmsidan.dk/U-lejonkungen3.htm och här finns det sång texter: http://www31.brinkster.com/scfo/singalong/index.htm ! Hoppas det räckte! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.