DanniQ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Toy Story 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 lejon kungen måste ju va den bästa å min favvo :evil: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Bambi äger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 donald duck genius e smnart som kom på den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 alla klassiker tycker jag är oslagbart bra, men ändå tycker jag lejonkungen är snäppet vassare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 hitta nemo e bäst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag gillar inte riktigt dom nya disney filmerna men hitta nemo va väl bra ;) ja såg den också på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carrie Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Hm..bästa disney film e nog..jag vet inte, kan inte bara välja en ..finns så många..men lejon kungen rockar :lol: chao! // carrie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Vet inte om jag svarat här, men iaf så e det the Lionking - ja, den engelska versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Tycker att dom tre små grisarna är bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Lejonkungen så klart :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag måste nog säga Lejonkungen. Jag har sett den så många gånger att jag (kanske) kan alla repliker utantill (på svenska). Den är ett mästerverk, helt enkelt :D Jag tycker oxå om Hercules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.