anti_king Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 :P Hej alla glada runescape spelare jag heter greta_garn på runescape och jag tänkte starta en klan,men den här klanen ska inte bara gå ut på att pka i wildy :medieval: Hallå vill ingen:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anti_king Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 HALLÅ!!!!!!! :angry: :P Hej alla glada runescape spelare jag heter greta_garn på runescape och jag tänkte starta en klan,men den här klanen ska inte bara gå ut på att pka i wildy :medieval: Hallå vill ingen:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag vill :P einherjer90 på rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Nej ingen vill.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Zonix,hur gjorde du den där texten på din avatar..? EDIT:Ursäkta för att jag gick Off-Topic! Redigerat 13 Februari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 :P Hej alla glada runescape spelare jag heter greta_garn på runescape och jag tänkte starta en klan,men den här klanen ska inte bara gå ut på att pka i wildy :medieval: Hallå vill ingen:( jag deltar me typ 8 gubbar e de okej meddela mig 6 egna 2 vänner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 haru några krav lr ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 I vilken lvl ska man vara?? Tänk om du är på lvl 3 och vi andra är 60+?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rat-cheat Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ska man samlas på nått ställe för att gå med i klanen? :rambo: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 jag kanske kan vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag kan va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Nödvändigt att dra upp en tråd som är mer än ett halvår gammal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg