Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad ska man ha för gubbar+bil till bana 2 i 150cc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vikken cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 2:an eller kanske blomman kanske jag ska säga än bana 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 du menar flower cup? du får väll använda vikka du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ta en bil, med bra acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag gillar om man tar typ små gubbar och en liten special bil eftersom det blir bra acc då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ta en bil, med bra acc. Det är det man inte ska ha på 150cc. Man ska helst ha en snabb kart/bil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 ja men det måste ju vara ganska bra acc också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag vann med Bowser och Baby Luigi på Flower cup.Men du kan ta vilka du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja men det måste ju vara ganska bra acc också ööhh... Varför då.. Det är meningen att man ska köra på banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja men om man får ett skott på sig av rött skall eller nåt så kommer man upp segare och vid svängarna så åker man ut ibland så jag tycker du ska va någon av barnen eller bebisarna och typ toads bil om du vunnit den sen e det bara å köra men det var en konstig fråga det e ju bara att va två gubbar det bror ju på hur duktig man själv är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja men om man får ett skott på sig av rött skall eller nåt så kommer man upp segare och vid svängarna så åker man ut ibland så jag tycker du ska va någon av barnen eller bebisarna och typ toads bil om du vunnit den sen e det bara å köra men det var en konstig fråga det e ju bara att va två gubbar det bror ju på hur duktig man själv är ja jag håller med jag tog en bil med bra acc eftersom på 150cc skjuter de ganska mycket och då måste man ju vara snabbt upp men jag tycker du får köra med de bilarna du är bäst med helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg