Gäst DonKeN Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Har ni haft otur då? Jag har haft det :( Jag cyklar så ramlar jag av cykeln och skrapar mig hand, min kompis råka spilla soppa på min i skolan :( Och att jag fick skuld för att min kompis sparkade boll på skolgården :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Inget oturligt än för mig iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Fick omläxa på spanskan men kom två i en tävling... helt okej asså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Blev sjuk på morgonen, det enda oturliga för mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Min katt spydde...annars inget speciellt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 ne inte för mig men för en anan kille i skolan som fick en is boll skit hårti bakhuvudet av min kompis :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Var blodpudding till mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 snarare tur för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag tror inte på såna fåniga saker, o har inte otur heller. Löjligt tycker jag bara.. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag har inte haft någon otur idag. Tror inte på något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Nej det har väll varit helt okey :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag tror inte på såna fåniga saker, o har inte otur heller. Löjligt tycker jag bara.. :bah: då e vi två Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.