ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Vår granne dog Fredagen den 13 januari. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Vår granne dog Fredagen den 13 januari. :( Då måste du ha varit ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har inte haft någon otur fredag den trettonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 nej men i dag så har jag det.jag gick tennisen och när jag skulle hem så skulle jag få kus(hur det nu stavas)av min kompis som också går där.så när vi satt oss i bilen så starta inte bilen. då ringde vi till mina föräldrar om kus.sen börja min kompis och jag blöda näsblod.och på självaste skolan så har jag halkat ungifär 5 gånger pär rast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad är kus för ngt? Men du har tur att du inte har slagit in dig ordenkligt om du har halkat så många ggr..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Corpsegrinder: Nja kände henne inte,hon dog av ålder får hon var cirka 80-90 år men det är ganska läskigt att titta in i hennes hus och känna att ingen bor där. Känns som att det spökar. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Vad är kus för ngt? Men du har tur att du inte har slagit in dig ordenkligt om du har halkat så många ggr..! Skjuts är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.