Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Nörd tecken • Man är klen • Man är blek • Man är ful • Man är dålig i sport • Man har glasögon mm och man vill inte vara nörd. jag skäms över att jag gillar att spela spel och sitta vid datorn. Men som tur händer det inte så mycket och ingen vet om det. och som tur så är jag inget av det som är i listan jag skrev. Jaså om man har glasögon så räknas man som nörd? Ja, jag har glasögon och jag är inte nån nörd. Och dålig i sport men det beror på brist av intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Fattar inte en sak bara för man har glasögon är man väll inte nörd? Jag har Glasögon (Dock ibland linser) Och är ändå en av dom bästa i klassen på sport.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jAG ÄR INTE NÅGON NÖRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Själv tycker man inte att man är nån nörd självklart, men det är dom här fjortisarna som bestämmer sånt. Och dom där killarna med epa och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Nörd är väll när man är tokig i något. Själv är jag lite datornörd och tv-spels nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.