SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag har upptäckt en kostig sak med min dator. O det är att om jag har Internet på, som alltid, o sätter datorn bara i vänteläge så när jag startar den igen så funkar inte Internet! Så om jag lämnar datorn så måste jag bara lämna den där eller så måste jag stänga av den. Varför gör den så? Nån som vet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Din internet uppkoppling stängs troligen automatiskt av för att spara stålar. Jag tror du kan fixa det på inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Din internet uppkoppling stängs troligen automatiskt av för att spara stålar. Jag tror du kan fixa det på inställningarna. Hmmm har du bredband eller modem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag har bredband så jag tror inte det är troligt att det stängs av automatiskt om det är alltid på o man ändå betalar en fast summa varje månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Din dator är helt konstig skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 stäng av vänteläget på energialternativ har haft samma problem. se bara till att du har en skärmsläckare så inte skärmen går sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 stäng av vänteläget på energialternativ har haft samma problem. se bara till att du har en skärmsläckare så inte skärmen går sönder Eller stäng av skärmen. :gitarr:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 stäng av vänteläget på energialternativ har haft samma problem. se bara till att du har en skärmsläckare så inte skärmen går sönder Men jag vill ju ha kvar att jag kan sätta datorn i vänteläge. Varför ska jag ta bort det då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gibson131 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 de kan bero på att du har för många brand-väggar prova med att avinstalera en och prova igen :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Går det inte bara och aktivera anslutningen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Nae, har bara en brandvägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag måst installera om modemet varje gång jag ska in på internet :lol: . Och varje gång jag ska skriva ut nåt, så måste jag installera om skrivaren. Men nu verkar den inte fungera i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.