SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jo, det är ju så att om man har startat ett nytt ämne i nåt forum, o kommer på att vill t.ex. ändra rubriken så kan man ju inte det, utan när man trycker på "ändra" så kan man ju bara ändra själva texten som man har skrivit. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Tråden är ju redan skapad och det skulle vara förvirrande om folk ändrade sina rubriker. Men har du en galen rubrik och vill få den ändrad så kan du alltid anmäla och skriva det så fixar någon till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 OK, för ibland när jag precis har postat de så ser jag att jag skrivit fel eller så o då vill jag rätta det. Men nu vet jag det. Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) anmäl, modsen kan ändra Redigerat 14 Januari 2006 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tråden avklarad + otydlig rubrik, hänglås på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg