Salzalada Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Just nu tränar jag Ishockey och har provat fotboll, orientering, pingis, innebandy, minigolf och bowling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag har kört basket och tänker börja igen ;) Kör även fotboll :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 23 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 har nån kört karate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Fotboll, pingis och cirkus.. om nu cirkus räknas som en sport. X) Går inte på något nu, men funderar på att börja med klättring ^_^ Edit: Just det. Höll på med hästar förut. :) Redigerat 24 Januari 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 (redigerat) Fotboll. :cool: :) Redigerat 25 Januari 2006 av Super-pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 tränar fotboll,friidrott ska börja i pingis måste börja i nybörjar gruppen e liksom en av de bästa på skolan :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag har gått i fotboll, luftpistol och bowling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Går bara i orientering och har gått i: simskola, pingis, fotboll, konståkning o gympa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 vilka sport har du kört har du kört Hockey, fotboll Jag har även spelat badminton förr, men jag ska nog börja med det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har spelat Fotboll,Hockey och Friidrott. Just nu Skatear jag Skateboard och spelar Tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen_is_back Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 jag kör folkrace fotboll ju-jutsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag är så hård att jag spelar Amerikansk Fotboll... http://depts.loras.edu/sports/mens/football/defact.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.