Nimtro Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Skrivet 13 Januari 2006 Jo, när jag har vunnit över JV asså Black-List 4 så kan man ju välja två marker sedan när jag väljer en så får man t.ex. ägarens bil. Men när jag har en marker kvar att välja så stängs hela spelet ner bara och det har hänt flera gånger. Så jag undrar varför det bara stängs ner Citera
Desu Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Skrivet 13 Januari 2006 vad kör du om du har laddat ner spelet och inte köpt den får du skylla dig själv som du vet funkar inte ett antal såna. därimot om du har köpt den så prova att instalera om spelet Citera
Nimtro Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Januari 2006 Jag, har köpt spelen men om man installera om kan man behålla sin sparning för jag vill helts inte förlåra allt som jag har gjort. Citera
ELF Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Skrivet 13 Januari 2006 För att du ska behålla sparningen så får du gå in i Mina Dockument-->NeedForSpeed: Most Wanted-->välj din profil och flytta på den. Fast det kanske inte behövs. Det kan ju fråga dig sen om du inte vill avinstellare sparade filer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.