Scones Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 När datornerna muppar sig när man kollar på förbjudna saker och en lärare kommer in. Ayeh! :D+ Att det är roligt när den kaxiga dataläraren (hon e igentligen syslöjdslärare) tror hon har varit smart och blockat en sida med brandväggen..Osså glömt sätta lösen på den.. f*n va kul det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Min brorsa har varit på mig och retat mig hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 När man inser att man har massor av prov,uppsatser och muntliga förhör nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Skolan luktade diaree plus in ut i :angry: Redigerat 2 Februari 2006 av rikar cena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 När man har redovisning i morgon och stammar. sry för dubbel, men nu e dt ny dag. haha dagens e typ när det snöar som aldrig förr och snöplogen tar nte ens väg hem ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 När Internet inte fungerar och man svär sig trött. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ilandsproblem nr 1. Datorn har crashat och man mâste starta om den som tar ca 20 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Det snöade som arsel i motvind när jag gick hem ifrån bussen.( 1.3 km hem ) Redigerat 6 Februari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Dagens: när man kommer på att det är nationella prov idag och alla har med sej godsaker till skolan utom en själv. Pustar ut när jag har pengar i fickan men blir snart besviken igen när "cafeteria-tanten" är sjuk och cafeterian stängd. När det snöar hur mycket som helst och man kan bara sitta inne och uggla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 När man ligger i sängen och kollar på tv och kontrollen är trasig så man måste gå fram till TV:n för att byta kanal :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När man inte kan spela innebandy för man är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När datan muppar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.