Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 mm håller med, vem går fram och slår på sitt 360 när man har på det? det klaarar visst av spelen så håll käft om du nu inte vet nåt om konsolen, jag har haft mitt sen det kom ut i princip och det har inte hänt ett skit. och Jokinen, du kommer inte få nån ersättning antagligen. och alla ni som säjjer att 360 är så dåligt har inget skäl till det och kan lämna detta forum enligt mej. OUT Bara för att det inte har hänt dig betyder det inte att det inte har hänt någon? 360 stressade rejält för att hinna före ps3 och därmed blev det massor av fel på konsollen. Dessutom, tycker jag, att 360 är onödigt att köpa eftersom många av spelen kommer till pc, och eftersom pc ALLTID kommer ha bäst grafik så spelar jag hellre vissa spel där.Håller mig dock till nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Dom flesta spelen kommer ju inte alls till pc. PDZ, DOA 4, Kameo, Condemned (tror det skulle komma ett liknande spel till pc senare i år) Amped 3 mm kommer inte till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Dom flesta spelen kommer ju inte alls till pc. PDZ, DOA 4, Kameo, Condemned (tror det skulle komma ett liknande spel till pc senare i år) Amped 3 mm kommer inte till pc Jag skrev aldrig att de flesta spelen kommer till pc. Jag skrev att MÅNGA av 360's spel kommer sedan till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men inga av dom spelen e ju inte ens nära till att vara roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Kanske för att Xbox 360 inte har varit så pass länge ute i marknaden ? Vänta ett tag till så kommer du att se att det kommer fler spel, som är roliga att släppas ut till den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag tycker att det lönar sig att ha trådlösa kontroller, för (iaf för mig) så rubbas konsolen oftast av att ett klantigt syskon går förbi och snubblar på sladden, och det kan förstöra ett spel på 600kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) men inga av dom spelen e ju inte ens nära till att vara roliga Säg något roligt spel till dina (dom du tycker om) konsoller då!Kameo är kul, Condemnd me., DOA4 är kul tror jag. Redigerat 4 April 2006 av Erasse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPP Night Zenith Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Om ditt 360 är på & om dt står upp. du ska lägga den ner så käkar den skivan. jag recomenderar att ha den liggande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.