Hoppa till innehåll

Xbox 360


waddis
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag la min 360 från stående till liggande position och den gick inte sönder. 10-15% av alla X360s är trasiga när man köper den, men om den är trasig så har man alltid rätt att få en ny från affären man köpte den i.

 

Men alltså, det beror på hur kraftigt smällen är.

Ifall du bara petar den så att den rör sig 1 mm, så tror jag inte att det kommer att hända något.

Men ifall du stöter till den kraftigt, då kan det hända saker som t.ex att skiva repas eller till och med går sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!!

 

 

Inte än iaf...

 

Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det.

 

Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta.

Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om.

 

Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den.

 

Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VARNING!!! KÖP INTE XBOX 360!!!

 

 

Inte än iaf...

 

Köpte ett för nå dar sen och det har repat sönder 2 skivor hitintills UTAN att någon har rört det eller ens andats på det.

 

Kommer väl förmodligen att få ersättning för det, men ändå...det är bättre att vänta.

Det är den mest känsliga maskin jag nånsin varit med om.

 

Det är en svag laser i den. Många har ett fel som gör att de överhettas. Många får error-nånting efter några månader och måste lämna in den.

 

Kort sagt...det är bättre att vänta på PS3 eller en ny version av X360...det märks att MS stressade enormt för att få ut den före PS3..hade aldrig köpt den om jag hade vetat om alla problem innan..

 

Men du, kan det inte vara så att det kanske drabbar 1 utav 10 ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

mm håller med, vem går fram och slår på sitt 360 när man har på det? det klaarar visst av spelen så håll käft om du nu inte vet nåt om konsolen, jag har haft mitt sen det kom ut i princip och det har inte hänt ett skit. och Jokinen, du kommer inte få nån ersättning antagligen. och alla ni som säjjer att 360 är så dåligt har inget skäl till det och kan lämna detta forum enligt mej. OUT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...