Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 haha, jag ligger sisst i matte, men jag är nästan smartare en halv klassen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag ligger ungefär i mitten! Snake_bite, sitter du bara och stirrar på lektionerna?! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ja nu har jag klarat min 5A bok Nu är jag på 5B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har Alma jag går i 5:an men i 4:an hade jag Räkne Äventyret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 min bok heter: MatteDirekt 8 tufft va? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vi har mattestegen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag har någon som heter Y och något före fast jag kommer inte ihåg vad det är och sen är den röd också för att det finns 2 svårhetsgrader och det inns grön och röd och den röda är den svåra Jag har en Som heter X tror jag. det är samma serie, fast min är lila tror jag. Jag har samma :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jag har också den matteboken med X. vi ska ha prov på fredag. hoppas jag klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 När ni ändå snackar matte kan jag ju skryta lite och säga att jag har Matte Direkt och är på diagnosen på kapitlet om Ekvationer och Algebra medan resten av klassen pendlar runt uppgift 30. :lol: Ekvationer är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Själv har man ingen matte bok, vi jobbar stenciler, fast själv ligger jag väl ca 5 stenciler före alla andra :)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det är mest Matte direkt och Matte stegen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det är mest Matte direkt och Matte stegen! Jag hatar verkligen matte stegen, den var så himla störig, vi hade den i femman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg